Kako napisati prodajno besedilo, da bodo kupci vdrli v vašo trgovino?

Avtor

Mag. Maja Novak

Pred nekaj dnevi me je po telefonu poklicala gospa, ki jo je eden od mojih blogov, objavljenih na osebnem Linkedin profilu, tako vznemiril, da se je odločila, da želi poslovno sodelovati z menoj. ''Ko sem brala, sem imela občutek, da se pogovarjate z menoj! To je tisto, kar sem morala slišati,'' je vzklikala preko telefona.  

Učinkovito prodajno besedilo je nadomestilo komunikacije v živo

Priznam, da sem po njenih besedah dobila še dodaten zagon za pisanje. Kdo ga pa ne bi! Ključno pri vsem pa je to, da je navdušena gospa v dveh stavkih povzela bistvo pisne komunikacije. Ali veste, kaj je tisto, zaradi česar določeno sporočilo preberemo, ali pa ga v hipu izbrišemo? Kaj je tisto, zaradi česar dobimo občutek, da s piscem besedila sedimo na kavi? Pravkar ste sami prišli do ugotovitve. Prepričljivo besedilo nam da občutek kot da se z avtorjem besedila pogovarjamo iz oči v oči. 

Povprečen potrošnik 21. stoletja zahteva, da se z njim pogovarjate preko ekrana

Samo pomislite! Kako kupujete sami? Kaj je tisto, kar vas prepriča? Najbrž boste k temu dodali, da je vse odvisno od tega, kaj kupujete. Dejstvo je, da lahko danes večino stvari kupimo preko spleta. Danes lahko z nekaj kliki pridemo do večine informacj, ki jih v danem hipu potrebujemo? In če ta hip še vedno sledite mojemu sporočilu, je velika verjetnost, da tudi sami svoje potencialne stranke med drugim nagovarjate s pisanjem prodajnih sporočil. Sama ugotavljam, da brez učinkovitih prodajnih sporočil ni prodaje. 

Zakaj brez učinkovitih prodajnih sporočil dolgoročno ne bomo preživeli?

Ne glede na to, ali nam je to všeč ali ne, na trg vstopajo tako imenovani digitalni domorodci. To so posamezniki iz generacije Y, ki so rojeni z miško v roki. To so mladi, ki tekoče obvladajo jezik računalnikov, videoiger, interneta, mobilnikov,... To so mladi, ki bodo oziroma že danes večina nakupov opravijo preko spleta. Ste kdaj pomislili, da so to vaše bodoče potencialne stranke? Ali ste kdaj razmišljali o strategiji, kako nagovoriti digitalnega domorodca? 
Ne glede na to, ali nagovarjamo enega posameznika, ali pa skupino ljudi, si bomo vedno zastavili enako vprašanje: ''Kako naj napišem besedilo, ki bo prepričalo?'' Prepričljivi pisci niso samo največje, svetovno znane pisateljske legende, ki svoje knjige prodajajo v večmilijonskih izvodih. To lahko postanete v relativno kratkem času tudi sami! Vas zanima, kako?

3 koraki za pisanje prepričljivih prodajnih besedil

  • Prva in ključna zadeva je upoštevanje človeških psiholoških značilnosti. Težava večine podjetnikov, s katerimi imam sama opravka je, da stranki prodajajo. Ste kdaj pomislili, da nihče od nas ne mara, da nas nagovarjajo kot denarnico brez dna? Zakaj ne bi odslej raje pomagali reševati težav vaših potencialnih strank? Stranki raje pomagajte kupovati. 
  • Druga zelo pomembna zadeva pri pisanju je, da raje kot rešitev (vaš izdelek oziroma storitev) izpostavite strankin problem. Bralec vašega prodajnega sporočila, ki se bo ob opisovanju problema prepoznal, je vaša potencialna stranka. 
  • Tretja pomembna zadeva je, da ste pri pisanju zelo osebni. Kaj to pomeni? Zavedajte se dejstva, da boste najbolj prepričljiv pisec, če nagovarjate svojo idealno stranko in ne vseh Slovencev ali celo Zemljanov hkrati? Le tako bodo vaša prodajna besedila prepričljiva. 

Katere strategije nagovarjanja strank s pomočjo učinkovitih prodajnih sporočil se obnesejo znotraj našega podjetja?

Iz svojih 15-letnih izkušenj na področju pisanja sem, skupaj s pomočjo sodelavcev iz spletnega portala Neda, sestavila video priročnik z naslovom Kako do prodajnega besedila, s katerim boste prejemnika ujeli, obdržali in prepričali? V njem so, poleg zgoraj opisanih treh korakov za pisanje, opisane vse ključne strategije, zaradi katerih so naši blogi, e-priročniki, e-novice ter ostala sporočila pogosteje brana, deljena ter predvsem prodajno uspešna.

Kako torej postati prepričljiv ter predvsem uspešen pisec prodajnih sporočil? Vse odgovore boste našli v spodnjem video priročniku.